ČLÁNOK




Logica umožní Slovenským telekomunikáciám rýchlejšie zavádzať inovatívne služby
10. septembra 2002

Logica, spoločnosť pre globálne riešenia, uzavrela dohodu o projekte systémovej integrácie so Slovenskými telekomunikáciami, a.s. Cieľom projektu je implementácia rozsiahleho systému prevádzkovej podpory – Operational Support System (OSS) pre Slovenské telekomunikácie, a.s.. Logica uzavretím dohody naďalej upevňuje svoje vzťahy so stredoeurópskymi telekomunikačnými operátormi. Systém prevádzkovej podpory umožní Slovenským telekomunikáciám, a.s., reagovať na dopyt zákazníkov po rýchlejšom a spoľahlivejšom zavádzaní inovatívnych služieb počas liberalizácie slovenského trhu.

Podľa Torstena Minkwitza, výkonného viceprezidenta Slovenských telekomunikácií, a.s., pre informačné technológie je OSS jednou z najdôležitejších investícií spoločnosti: „Bolo dôležité vybrať si partnera, ktorý by poskytoval najkvalitnejšie služby a maximalizoval tak úžitok z tejto investície. Vďaka skúsenostiam spoločnosti Logica v oblasti OSS, lokálnej dostupnosti, vedúcej pozíciie na trhu a odhodlaniu porozumieť našim aktivitám sa potvrdila naša dôvera v partnerstvo s touto spoločnosťou.“

Implementácia OSS jebude základom stratégie Slovenských telekomunikácií, a.s., v oblasti zvyšovania kvality služieb zákazníkom prostredníctvom modernizácie prevádzok, sietí a potrebnej infraštruktúry. Keďže slovenský trh smeruje k úplnej liberalizácii, pre Slovenské telekomunikácie, a.s., je dôležité udržať si vedúcu pozíciu nav konkurenčnom trhuprostredí.

Ako povedal Robert Sándor, country manažér spoločnosti Logica pre Slovensko, prežíva slovenský telekomunikačný trh nárast dopytu po službách. „V súčasnosti mnohé podniky migrujú zo západnej do východnej Európy. Slovensko navyše investuje do svojej obchodnej infraštruktúry, čo tiež vytvára zvýšený dopyt po vysokokvalitných službách telekomunikačných operátorov. Slovenské telekomunikácie, a.s., reagujú na dopytpotreby zákazníkov implementáciou projektu OSS. Ppartnerstvom so spoločnosťou Logica. a Kkombináciaou našich skúseností sa vytvorí riešenie orientované na zákazníkov, nie na sieť.“

Riešenie spoločnosti Logica je prispôsobené potrebám Slovenských telekomunikácií, a.s., v oblasti poskytovania hlasových a dátových služieb. Logica najprv zavedie integrované riešenie OSS pre poskytovanie služieb a inventarizáciu prvkov siete., ktorého s Súčasťou celého riešenia budebude systém Siebel pre riadenie pracovných zdrojov(workflow)nej sily , a toku práce zriaďovanie nových služieb(workforce) a Cramer 4 pre evidenciu riadenie sieťových prvkového inventára. Systémy budú integrované prostredníctvom prostredia Vitria, ktoré slúži ako middleware.

Spoločnosť Logica dodá riešenie v troch fázach počas troch rokov. . V prvej fáze implementácie bude spoločnosť riešiť poskytovanie a zabezpečenie služieb v dvoch kľúčových regiónoch. V neskorších fázach sa zameria na rozšírenie riešenia OSS pre uvádzanie produktov v rámci celéhoej Slovenska krajiny a pre centralizované zabezpečenie služieb s cieľom ďalej zvyšovať kvalitu..

Logica je popredným svetovým dodávateľom softvérových riešení, ktorý pre svojich zákazníkov zaisťuje strategické i technologické konzultácie, produkty, služby a podporu. Zákazníci spoločnosti Logica pôsobia hlavne v telekomunikáciách, finančných službách, energetike a utilitách, priemysle a verejnom sektore. Spoločnosť má viac ako 12 000 zamestnancov v 30 krajinách. Bola založená v roku 1969, jej akcie sú obchodované na londýnskej burze.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

24. 5. 2024

USD 1,084 0,001
CZK 24,736 0,002
GBP 0,852 0,001
HUF 385,180 1,900
CAD 1,487 0,003

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS