ČLÁNOK




Telefonické bankovníctvo v ČR zaznamenáva rastúci trend
4. februára 2001

Každý ôsmy klient Komerční banky (KB) využíva niektorú zo služieb priameho bankovníctva. Medzi podnikateľmi a podnikmi, ktoré majú v KB vedený účet, je to dokonca každý štvrtý klient. „Na konci minulého mesiaca mala KB 104 004 klientov Expresnej linky, čo predstavuje za rok 2000 nárast užívateľov telefonického bankovníctva približne o 350 %,“ uviedla hovorkyňa KB Marie Růžičková.

Expresná linka patrí do tzv. phone bankingu, keď klient obsluhuje vlastný účet prostredníctvom telefónu. V súčasnej dobe telefónni bankári vybavia denne v priemere 5 500 telefonátov. PC bankovníctvo využívalo koncom januára 27 583 klientov z radov malých, stredných i veľkých podnikov. V tomto roku počíta KB s rozšírením svojich služieb tiež o internet a o GSM banking.

Rovnako ako KB i ostatné banky na českom trhu pripravujú pre svojich klientov viacero zaujímavých produktov. V prvej polovici tohto roka chce Česká sporiteľňa zaviesť internet banking, GSM banking a WAP banking.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

24. 9. 2020

USD 1,165 0,005
CZK 27,015 0,050
GBP 0,912 0,007
HUF 364,450 0,560
CAD 1,560 0,001

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS