ČLÁNOK




Reklamné výdavky do médií v roku 2004 mierne porastú
23. septembra 2003

Mierne zrýchlenie dynamiky celkových reklamných výdavkov do médií z tohtoročných 3 % na 3,1 % očakáva v budúcom roku spoločnosť ARBOmedia. V pondelok o tom informoval Štěpán Wolde zo spoločnosti ARBOmedia.

Zrýchlenie tempa rastu z 3,2 % na 4,7 % zaznamenajú podľa odhadov spoločnosti televízie. Rádiá porastú v roku 2004 o 2,2 % v porovnaní so 6,2 % v tomto roku a odhadované reklamné príjmy tlačených médií porastú o 1,4 %. Tlačené médiá v tomto roku vykazujú tempo rastu príjmov z reklamy o 1,6 %. Dynamika rastu výdavkov do internetovej reklamy sa zníži z tohtoročných 23,7 % na 21,3 %.

Tempo reklamných výdavkov sa pre rok 2003 oproti pôvodným odhadom mierne spomalilo z 3,9 % na 3 %. Do českých médií by v tomto roku malo smerovať spolu 16,685 mld. CZK.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

24. 9. 2020

USD 1,165 0,005
CZK 27,015 0,050
GBP 0,912 0,007
HUF 364,450 0,560
CAD 1,560 0,001

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS