ČLÁNOK




Microsoft plánuje ovládnuť internetový reklamný obchod
16. novembra 2007

Microsoft plánuje ovládnuť internetový reklamný obchod



Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a serverov aby tak posilnil svoje internetové obchodné služby


 


Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft prezentoval svoju stratégiu, podľa ktorej sa v najbližších troch až piatich rokoch plánuje stať lídrom v internetovom reklamnom obchode. Na dosiahnutie tohto ambiciózneho cieľa potrebuje spoločnosť v najbližšom období zvýšiť svoj podiel v oblastiach internetového vyhľadávania a zobrazovania. Softvérový gigant sa plánuje presadiť v trhovom segmente reklamy na internete, ktorého objem predstavuje 40 mld. USD, popri firmách ako sú Yahoo a Google.


Microsoft svoj záujem o tento trhový segment potvrdil, tým že v auguste tohto roka kúpil za 6 mld. USD spoločnosť Quantative, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb digitálnej reklamy. Táto akvizícia bola najväčšou v histórii spoločnosti. Podľa Kevina Johnsona, prezidenta divízie služieb Microsftu, spoločnosť plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a severov aby tak posilnila svoje internetové obchodné služby. Ako ďalej Johnson dodáva, objem tohtoročných investícii sa bude pohybovať v intervale 1,5 až 1,7 mld. USD.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

19. 4. 2024

USD 1,065 0,003
CZK 25,267 0,013
GBP 0,856 0,000
HUF 395,300 1,370
CAD 1,467 0,002

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS