ČLÁNOK




Kto chce odpovedať, ruku hore
29. novembra 2002

Kedy sa najviac oplatí prísť s reklamnou kampaňou? Nuž predsa pred

Vianocami. V čase, keď všetci „píšu“ Ježiškovi a rozmýšľajú, čo by najradšej tento rok uvideli pod vianočným stromčekom. Malá anketa v jednej z bratislavských základných škôl, v druhej B. triede, preverila túžby detí modernej spoločnosti. Na prvom mieste vo všetkých lístočkoch stálo: mobil.

Nie ten hračkársky, ale naozajstný, s ktorým môžu kedykoľvek a komukoľvek zavolať…

Obaja slovenskí sprostredkovatelia mobilnej komunikácie sa na Vianoce pripravili, prečo nie, veď je pre nich čas žatvy. Zhodne síce tvrdia, že ich kampane nie sú odpoveďou na aktivity druhého konkurenta a obaja zvyčajne nezverejňujú ani finančný objem investícií. Zhodnime sa teda v tom, že niekoľko desiatok miliónov korún, ktoré do reklamných kampaní investujú, sa vráti v podobe zisku nových zákazníkov. Obaja mobilní operátori majú celkom slušný prírastok nových klientov.

V roku 2000 pribudlo EuroTelu o dve a pol tisíc nových zákazníkov viac ako konkurencii, avšak v nasledujúcom roku sa karta obrátila, a Orange získal v roku 2001 o vyše 128-tisíc zákazníkov viac. V súčasnosti majú obaja mobilní operátori spolu na Slovensku viac ako 2,6 Najširšia ponuka výhod

Získavanie nových zákazníkov bude iste v budúcom roku oveľa náročnejšie, takže sa obe spoločnosti snažia presvedčiť nielen nových, ale aj stálych zákazníkov, že sa oplatí využívať ich služby. V Orange ponúkajú polovičné ceny novým zákazníkom a v EuroTeli rôzne výhody nielen novým, ale aj stálym zákazníkom.

Orange oslovuje „svojich“ padajúcim páperím s deťmi „v oblakoch“, čiže pokračuje s jemným, neagresívnym odkazom na výhodné ponuky v súlade s celkovou vizážou celoročnej kampane a sloganom Budúcnosť je…

EuroTel vyrukoval s chytľavou melódiou Hands up a s množstvom spotov a billboardov, z ktorých znie jednoznačný odkaz – aj keď nevieš, hlás sa. Všetko ostatné ti povedia, alebo si to sám zistíš.

Pozorný divák si iste všimne, že záujem o novú ponuku mobilného operátora má aj Ľudovít Štúr alebo populárny bratislavský Čumil.

Spoločnosť EuroTel Bratislava poskytuje najširšiu ponuku akciových telefónov v histórii, množstvo výhod a bonusov pre súčasných i prichádzajúcich zákazníkov. Od akciových cien pre mobilné telefóny až po zvýhodnené kredity pre karty alebo zľavy pri nákupoch nových služieb.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

3. 5. 2024

USD 1,074 0,005
CZK 25,025 0,065
GBP 0,856 0,000
HUF 388,950 0,030
CAD 1,468 0,000

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS