ČLÁNOK




IBM uľahčí elektronické obchodovanie s digitálnym tovarom
4. septembra 2001

Nový produkt, ktorý umožní mediálnym spoločnostiam elektronické obchodovanie s digitálnym tovarom ako sú fotografie, ilustrácie, animácie, video a audio, predstavila spoločnosť IBM. WebSphere Commerce Suite for Digital Media by mal generovať nové príjmy vďaka zjednodušeniu procesu nákupu digitálneho tovaru priamo na internete. Produkt pozostáva z hardvéru, softvéru a služieb potrebných na vytvorenie webového obchodného sídla na predaj digitálneho tovaru. Informovala o tom spoločnosť IBM.

Ako uvádza IBM, nový produkt by mal vyriešiť problém mediálnych spoločností so sprístupnením digitálneho tovaru na internete. Trh s týmto tovarom podľa Jupiter Media Metrix dosiahne v roku 2005 úroveň 5,7 mld. USD, čo donúti spoločnosti vytvárať, skladovať, riadiť a distribuovať svoj tovar prostredníctvom viacerých kanálov. „Prostredníctvom WebSphere Commerce Suite for Digital Media môžu spoločnosti výrazne skrátiť čas, v ktorom ich zákazníci vyhľadávajú, nakupujú a získavajú obrázky a videosekvencie na internete,“ uviedla viceprezidentka IBM pre elektronické obchodovanie Sandy Carter.

Jednou zo spoločností, ktorá používa tento produkt na budovanie webového obchodného sídla je firma Sekani, globálny dodávateľ mediálneho tovaru. Medzi jej zákazníkov patria napríklad Paramount, 20th Century Fox, ESPN a NBC. Predstavitelia Sekani očakávajú stopercentnú návratnosť investícií do novému systému spoločnosti IBM a vďaka nemu predpokladajú do jedného roka zvýšenie obratu o 3 mil. USD.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

24. 10. 2024

USD 1,080 0,003
CZK 25,230 0,005
GBP 0,832 0,001
HUF 402,930 1,100
CAD 1,492 0,002

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS