ČLÁNOK




Elektronické bankovníctvo využíva štvrtina klientov Tatra banky
3. apríla 2002

V minulom roku uskutočnili klienti Tatra banky vyše 8 miliónov transakcií prostredníctvom elektronického bankovníctva, pričom najväčší podiel na pripadol na Telebanking (homebanking). Služby Telebankingu, Internet bankingu a Mobil bankingu využíva približne 90 tisíc klientov banky, čo z celkového počtu predstavuje takmer 25 % klientov. Služby 24-hodinového telefonického centra Dialog v roku 2001 využilo 50 tisíc klientov. Pre agentúru SITA to uviedol riaditeľ oddelenia pre vzťahy s verejnosťou banky Roman Začka.

Ako prvú formu využitia elektronického prístupu k bankovým službám zaviedla Tatra banka v decembri roku 1994 službu Telebanking, určenú pre klientov – právnické osoby, s pravidelne vysokým počtom transakcií. V budúcnosti plánuje Tatra banka podľa Začku udržať svoje vedúce postavenie na slovenskom trhu elektronického bankovníctva najmä rozvíjaním súčasných produktov ako aj zavádzaním nových produktov, či ich modifikácií.

Tatra banka uzavrela minuloročné hospodárenie s čistým ziskom 3,1 mld. Sk. Bilančná suma banky sa medziročne zvýšila o 42,7 %, v hodnotovom vyjadrení o 33 mld. Sk na 111,86 mld. Sk. Prekonanie stomiliardovej hranice v objeme aktív Tatra banke umožnil predovšetkým ďalší rast vkladov klientov. Ich hodnota medziročne vzrástla o 36,8 % na 83,49 mld. Sk.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

12. 6. 2025

USD 1,159 0,016
CZK 24,787 0,003
GBP 0,854 0,006
HUF 400,750 0,370
CAD 1,581 0,016

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS