ČLÁNOK




” Projekt “”Lídri Lídrom”"
29. Máj 2002

Prvým modulom, ktorý sa konal 20. – 21. mája 2002, pod názvom “Zákaznícky orientovaná firma – Cesta k prosperite”, uviedla spoločnosť TOP Events na slovenský trh nový projekt odborných stretnutí určených pre vrcholový manažment, pod názvom Lídri Lídrom – Európske perspektívy v manažovaní slovenských firiem.

Záštitu nad projektom prevzala podpredsedníčka vlády Slovenskej republiky pre Európsku integráciu, Mária Kadlečíková a podporu vyjadrilo aj Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky.

Koncepcia piatich, jeden a pol dňových stretnutí poskytuje prehľad o kľúčových oblastiach riadenia firmy a celkovo dáva komplexný pohľad na riadiaci proces v súvislostiach.

Partnermi účastníkov na prvom module, ktorí sa vo svojich prezentáciách venovali predovšetkým novým trendom v marketingovej komunikácii so zameraním na Reputation Management, CRM, budovaniu lojality, efektívnosti využitia priameho marketingu a internetu v marketingovej komunikácii a iným záležitostiam, boli manažéri: Klaus Hammer, konateľ, McDonald´s, s.r.o., David Března, manažér firemnej stratégie Divízie telekom a high-tech, Accenture, Mário Finka, riaditeľ pre obchod a marketing, Autorizačné centrum Slovenska, a.s., Ján Faltys, riaditeľ spoločnosti, Direct Marketing, s.r.o., Michal Micenko, generálny riaditeľ, Mega & Loman, s.r.o. a Miroslav Drobný, prezident internetového portálu Mesto.sk (projekt v rámci iniciatívy eSlovakia, ktorá je podporovaná Úradom vlády SR a Slovenskými telekomunikáciami).

Vzhľadom na kvalitu i prejav prednášajúcich a aktivitu účastníkov sa prvý modul stretol s veľmi pozitívnym ohlasom.

Súčasťou každého modulu je neformálny večer “Bez kravaty”, kde majú účastníci jedinečnú príležitosť spoznať proces “tvorby” manažérskej osobnosti. Ako prvý si kreslo pre hosťa vyskúšal Peter Škodný, riaditeľ slovenskej pobočky spoločnosti Accenture, ktorý profesionálnym a diplomatickým spôsobom čelil aj otázkam na telo, od účastníkov a pozvaných hostí.

Druhý modul “Nákup a predaj z pohľadu Európskych perspektív”, ktorý sa uskutoční 18. – 19. júna 2002, bude zameraný na spoznávanie nových prístupov v nákupe a predaji, využitie controllingu, reportingu predaja, e- shoppingu, integrovaného logistického systému v praxi, na spôsoby optimalizácie vývoja tržieb, manažmentu predajných síl, franchisingu a ďalších efektívnych metód a postupov v uvedenej oblasti.

Bližšie informácie získate na www.topevents.sk


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

20. 5. 2019

USD 1,117 0,001
CZK 25,766 0,013
GBP 0,876 0,000
HUF 325,770 0,610
CAD 1,500 0,007

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS