ČLÁNOK




“ „“Sensing the Difference““ očami zamestnancov spoločnosti Whirlpool
7. decembra 2004

Spoločnosť Whirlpool vlani predstavila novú komunikáciu „Sensing the Difference“. Každý zamestnanec mal možnosť interpretovať uvedené heslo tak, ako si ho predstavuje – zo svojho uhla pohľadu. Zamestnanci zohrali významnú úlohu pri interpretácii témy „Sensing the Difference“: uvedomenie si potrieb ľudí a prispôsobenie sa im.

Comerio – talianska centrála spoločnosti Whirlpool, sa v dňoch 01. 07. 2004 – 31. 10. 2004 stalo mekkou zaujímavej fotografickej súťaže značky Whirlpool pod názvom „Sensing the Difference“.

Podmienkou súťaže bolo zaslať 2 fotografie v pevnom formáte (na papieri ľubovoľnej veľkosti), doplnené krátkym popisom v miestnom jazyku a podľa možnosti s prekladom v anglickom jazyku.

Zozbierané fotografie zaslali jednotlivé oddelenia ľudských zdrojov všetkých súťažiacich krajín do centra konania súťaže – talianskeho mesta Comerio. Po uzávierke termínu všetky fotografie posúdila porota, členmi ktorej boli okrem pracovníkov Whirlpool aj externé osoby – experti. Porota skutočne nemala jednoduchú úlohu. Do súťaže sa prihlásilo 14 000 zamestnancov s celkovo viac ako 450 súťažnými fotografiami z celej Európy a Južnej Afriky. Úlohou poroty bolo posúdiť 5 diel, ktoré tvorili 3 štandardné a 2 špeciálne témy. Zaujímavosťou bol fakt, že najväčší počet súťažných fotografií pochádzal z Južnej Afriky, Poľska a výrobného závodu v Poprade.

Víťazom jednej zo súťažných kategórií „Working Environment“ sa stal Ing. Miroslav Zumrík zo spoločnosti Whirlpool Slovakia s fotografiou česko-slovenského tímu. Víťazná snímka pod názvom „Team spirit“ vznikla počas spoločného pracovného dňa Čechov a Slovákov.

Súťaž opäť potvrdila šikovnosť a um slovenských zamestnancov. Veríme, že takéto víťazstvá budú neustále pribúdať a reprezentovať spoločnosť Whirlpool nielen na Slovensku, ale i v celom svete.

Značka Whirlpool je na Slovensku najznámejšou a najpredávanejšou značkou bielej techniky a závod v Poprade s ročnou produkciou viac ako 1,5 milióna kusov je najväčším výrobným závodom na výrobu práčiek v Európe. Spoločnosť plánovaný v roku 2004 obrat takmer 14 miliárd Sk.

Na slovenskom trhu predáva Whirlpool Slovakia značky Whirlpool a Polar.

Whirlpool Slovakia je iniciátorom projektu Detský čin roka, ktorý je v roku 2004 organizovaný už piaty krát.


Tento projekt je podporený z Európskeho sociálneho fondu

KURZY

25. 4. 2024

USD 1,072 0,003
CZK 25,152 0,090
GBP 0,857 0,003
HUF 392,980 0,370
CAD 1,466 0,003

SPOLUPRÁCA




SSDS

SAF

ReFIS